دوربين مدار بسته

ساخت وبلاگ

 

کارت ویزیت خاص و لاکچری به شما و کسب و کار شما کمک می‌کند تا نسبت به افراد دیگر که کارت ویزیت دارند، خاص تر به نظر برسید. معمولا شرکت ها و افرادی که مشاغل خاص دارند، از این نوع کارت ویزیت لاکچری خاص استفاده میکنند. خاص بودن این نوع کارت ویزیت لوکس را می توان از نوع چاپ ، برش و جنس کاغذ آن تشخیص داد.

کارت ویزیت لاکچری چیست؟

 

کارت ویزیت ها نشان دهنده ی برند شما اطلاعات تماس و نوع محصول و خدماتی را که ارائه میدهید را نشان میدهد و همراه شعار که مفهوم برند را بیان می‌کند. و مهم ترین مسئله در آن ظاهر و زیبایی کار است که مخاطب را ترغیب می کند. که کارت ویزیت را مطالعه کند.

ولی وقتی از کارت ویزیت لاکچری صحبت می کنیم ، از کارت های باکیفیت با ظاهری خاص و شیک صحبت میکنیم که کیفیت کار شما را به مشتریان شما نشان میدهد. همچنین می تواند به کسب و کار شما کمک کند تا مزیت رقابتی پیدا کند و مردم را وادار کند که شخصاً از شرکت شما بازدید کنند.

از کارت ویزیت خاص و لاکچری معمولا چه افرادی استفاده می کنند؟

کارت ویزیت خاص برای پزشکان

کارت ویزیت لاکچری وکلا

کارت ویزیت خاص عکاسی

کارت ویزیت خاص برای ارایشگاه

کارت ویزیت لاکچری پوشاک

ساده ترین و پرکاربردترین ابزار تبلیغاتی برای معرفی کسب‌ و‌ کار شما یک کارت ویزیت خاص است به طور کلی کارت ویزیت ها به سه شکل عمودی، افقی و مربعی چاپ می شوند. در واقع طراحی صحیح و چاپ مناسب کارت ویزیت خاص نکته‌ای است که همواره باید به آن توجه داشت؛ به طور مثال چگونگی درج اطلاعات، استفاده از لوگوی تجاری، توجه به توناژ رنگی و جنس مناسب آن از موارد حائز اهمیت بوده. افزودن سطح UV، نقره‌کوب و طلاکوب به کارت نیز از دیگر مواردی است که می‌تواند زیبایی ظاهری آن را چندین برابر کند و به شما یک کارت ویزیت لاکچری بدهد.

چاپ کارت ویزیت لاکچری می تواند نگاه ها را به سمت شما جذب کند.

کارت ویزیت شیشه ای

کارت ویزیت های مختلفی وجود دارید یکی از جذاب ترین نوع آنها کارت ویزیت transparent و می باشد که در ایران به کارت ویزیت شیشه ای معروف است ترنسپرنت درواقع یعنی نامرئی و قابلیت نمایان شدن اجسام پشت خود را دارید ، اما کارت ویزیت شیشه ای ویزیت شفاف و شیشه ای بسیار کمیاب و پرطرفدار می باشد. استایل خاص این نوع کارت ویزیت باعث افزایش روز افزون طرفدارانش می شود.

ضد آب بودن کارت ویزیت شفاف یکی از ویژگی ها آن است و این نوع کارت ویزیت هیچ گاه شکسته یا کهنه نمی شود یکی از ویژگی ها که باید در نظر بگیرید ماندگاری کارت ویزیت است زیرا ر صورتی که کارت ویزیت نزر افراد باقی بماند و دور انداخته نشود احتمال بازخورد بهتر برای کسب و کار شما را دارد ، قطر کارت ویزیت شیشه ای یا شفاف معمولا 5 میل است و سایزهای مختلف یا استاندارد تولید و چاپ می شود لبه های کارت ویزیت شیشه ای گرد است طوری که در جیب یا کیف افراد مشکل از نظر پارگی ایجاد نکند چاپ لبخند تولید کننده انواع کارت ویزیت های خاص و لاکچری در ایران و اولین مجموعه است که اقدام به واردات دستگاه های پیشرفته چاپ کرده است

 

کارت ویزیت کرافت چیست ؟

کاغذ کرافت نوعی کاغذ با مقاومت بالاست. که از خمیر کاغذ شیمیایی تولید شده‌است.

کاغذ کارت ویزیت کارافت به طور طبیعی قهوه ایی بوده. این کاغذ در ضاخمت های متنوع در بازار موجود است.

به دلیل خاص بود جنس ورنگ کاغذ کارت ویزیت کرافت در طرح ها و ترکیب رنگ های خاص موجود است.

کرافت در زبان آلمانی به معنی قدرت است که نشان دهنده مقاوم بودن کارت ویزیت کرافت است.

در کل محصولاتی که با کاغذ کرافت ساخته می‌شوند به کیفیت بالا شناخته می‌شوند.

 

سفارش کارت ویزیت خاص : 09353027579

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 191 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 ساعت: 9:43

 

اگر به دنبال یک کارت ویزیت خاص و لاکچری هستید دو مدل کارت ویزیت را به شما معرفی می کنیم که شاید نظر شما و هر مخاطب دیگر را جلب کند کارت ویزیت پلکسی و PVC

 

کارت ویزیت PVC چیست؟

 

نوعی کارت ویزیت پلاستیکی است که متداول ترین متریالی که برای ساخت آن ها استفاده می شود PVC است. در نتیجه به آن ها کارت ویزیت PVC گفته می شود. PVC مخفف پلی وینیل کلراید است، یک ماده پلاستیکی ارزان قیمت که کارت شناسایی استاندارد از آن ساخته شده است.

 

کارت های PVC، که به طور گسترده به عنوان کارت های پلاستیکی شناخته می شوند، به دلیل سطح صاف، به چاپگرهایی غیر از چاپگرهای جوهر افشان یا لیزری سنتی نیاز دارند. فرایند انتقال حرارت برای کارت ویزیت های پلاستیکی است. این فرایند یک لایه رنگی را روی سطح صاف و پلاستیکی اعمال می کند.

 

هنگامی که سینی کارت جوهر افشان PVC دارید، می توانید روی کارت های PVC جوهر افشان چاپ کنید. کارت های PVC جوهر افشان دارای روکش های خاصی هستند که به آن ها این اجازه را می دهد که جوهر چاپگر شما را جذب کنند.

کارت ویزیت PVC چگونه چاپ می شود؟

کارت ویزیت PVC رنگی با استفاده از طیف رنگی کامل چاپ می شوند. این کارت ها با چاپ دیجیتال، متن و گرافیک کامل رنگی و سپس تزریق این چاپ در دو لایه پلاستیک شفاف ایجاد می شوند. این کار از چاپ محافظت می کند و به کارت اجازه می دهد تا به رنگ مات یا براق باشد و این امکان را می دهد، حتی دقیق ترین گرافیک را ایجاد کرد.

 

هر رنگ روی پلاستیک در دمای 400 درجه فارنهایت و همچنین تحت فشار زیادی اعمال می شود تا بهترین چسبندگی به سطح حاصل شود. هر رنگ به صورت جداگانه در طی یک مرحله جدااعمال می شود.

کارت ویزیت PVC استفاده و کاربرد بالایی دارد

از کارت ویزیت PVC می توان برای اهداف بصری یا تعاملی استفاده کرد. مشتریان می توانند از کارت های دارای ماشین آلات یا فناوری دیگر برای ذخیره یا بازیابی اطلاعات مربوط به محصولات یا خدمات تجاری شما استفاده کنند.

 

کارت ویزیت pvc سازگار با محیط زیست است

بسیاری از کارت ویزیت های PVC از مواد بازیافتی ساخته شده و ضایعات کارت های کاغذی در محل های دفن زباله ما را کاهش می دهد. این یک راه عالی برای شرکت شما برای حمایت از محیط زیست و ایجاد یک تصویر مثبت در نظر مشتریان احتمالی شما است.

آیا با چاپ پلکسی آشنایی دارید ؟

چاپ روی پلکسی یکی از رایج ترین انواع چاپ فلت بد می باشد. در این مقاله سعی شده است شما رو با چاپ plexi بیشتر آشنا نماییم. پلکسی یک نوع ماده با ظاهر بسیار شفاف است که شفافیت آن از شیشه هم بیشتر است. این ماده مقاومت خیلی خوبی در مقابل سرما، گرما و نور خورشید دارد.

 

این ویژگی‌ها در کنار مزایای بسیاری که استفاده از این ماده دارد باعث شده تا به عنوان ماده‌ای کاربردی شناخته شود و مخصوصا در صنعت تبلیغات و دکوراسیون از آن بسیار استفاده شود. از پلکسی در ساخت استندهای تبلیغاتی، تریبون‌های سخنرانی، جعبه‌ی گلاس و… استفاده می‌شود.

 

کارت ویزیت پلکسی چیست؟

 

چاپ کارت ویزیت پلسکی : امروزه یکی از متنوع‌ترین و رایج‌ترین نوع چاپ فلت‌بد، چاپ روی پلکسی است. پلکسی نوعی ماده با ظاهری بسیار شفاف است که شفافیت آن گاهی از شیشه هم بیشتر می‌باشد. ورقه‌های پلکسی گلاس، نوعی پلیمر سخت هستند که دارای ویژگی‌هایی چون برون نمایی و مقاومت زیاد بوده و در جاهای مختلفی، مانند عایق صوتی و حرارتی، دکوراسیون، تبلیغات و… کاربرد دارد. اما چیزی که چاپ را متمایز می‌کند، خاصیت انعطاف‌پذیری آن است. چاپ پلکسی گلاس جزء بهترین انتخاب‌ها برای تبلیغات محیطی است. چاپ پلکسی گلاس برای انجام کارهای طراحی علائم، پوسترهای تبلیغاتی یا چاپ عکس در اندازه‌های متفاوت انجام می‌شود.

کاربرد چاپ روی پلکسی

استفاده از پلکسی زیاد است و چاپ بر سطح آن بالاست و علاوه بر استفاده آن در تبلیغات در دکوراسیون داخلی هم از آن استفاده می شود. علاوه‌بر این دو مورد برای موارد بسیار دیگری وجود دارند که در آن به کار برده می‌شود. که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

استفاده از چاپ گلاس در دکوراسیون داخلی و برای مواردی مانند آسمان مجازی، آکواریوم، سقف کاذب (ابروباد)، پارتیشن بندی، ساخت دکور، تایل سقفی و… . چاپ برای سقف کاذب به این صورت است که می‌توان با طرح‌های آسمان، آسمان مجازی، ابر و باد، آکواریوم، شکوفه، گل و برگ و نقش‌های مدرن دیگر چاپ plexi گلاس را انجام داد و با نورپردازی، تصویری واقعی ایجاد کرد.

چاپ لبخند تولید کننده انواع کارت ویزیت های خاص و لاکچری در ایران و اولین مجموعه است که اقدام به واردات دستگاه های پیشرفته چاپ کرده است

سفارش کارت ویزیت خاص : 09353027579

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 207 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 ساعت: 9:43

هوش مصنوعی یکی از تکنولوژی های جدید در صنعت نظارت تصویری و تولیدات دوربین مدار بسته است . ظهور هوش مصنوعی باعث ایجاد انقلابی در صنایع مختلف شده است. صنعت نظارت تصویر و امنیت نیز از این قضیه مستثنی نیست. برنامه‌های مبتنی بر AI (مخفف artificial intelligence به معنای هوش مصنوعی) در دنیای امنیت سروصدای زیادی کرده‌اند. طی سال‌های اخیر علاوه بر کمپانی‌های بزرگ و مطرح مثل داهوا و هایک ویژن ، شرکت‌های کوچک‌تر نیز محصولات مدرن و منحصربفردی تولید و عرضه کرده‌اند.

  • حفاظت به‌موقع و فعال بصورت بلادرنگ

سیستم‌های نظارت تصویر تا به حال فقط قادر به تشخیص اتفاقات بودند و تنها زمانی مفید واقع می‌شدند که حرکت مشکوکی توسط تیم امنیت تشخیص داده شود یا اتفاقی رخ دهد.  با رسیدن سیستم‌های نظارت تصویری دارای هوش مصنوعی، انقلابی بزرگی در این زمینه رخ خواهد داد و سیستم‌های امنیتی دوربین مداربسته علاوه بر تشخیص اتفاقات و تهدیدات، قادر به پیش‌بینی یک اتفاق، قبل از وقوع آن نیز خواهند بود.

  • موثرتر و کارآمدتر از انسان‌ها

از دیگر مزایای سیستم های دوربین مداربسته مبتنی بر هوش مصنوعی این است که می‌توانند خطاهای انسانی را جبران کنند. به این معنی که هیچ اتفاق یا تهدیدی نادیده نمی‌ماند و هیچ اطلاعات یا جزئیاتی از دست نمی‌رود.

  • تشخیص چهره

 در واقع سیستم‌های هوش مصنوعی پتانسیل‌های بسیار بالاتری در زمینه تشخیص چهره افراد (facial detection) در امکان شلوغ و فضاهای بزرگ دارند. جدای از امنیت، کسب‌وکارهای بزرگ نیز می‌توانند با بهره‌گیری از سیستم تشخیص چهره هوشمند، مشتریان ارزشمند را شناسایی کرده و خدمات مخصوصی به آنها ارائه دهند

  • بهبود کیفیت تصویر

الگوریتم‌های هوش مصنوعی، بصورت خودکار با تنظیم منابع نور موجود در تصویر و پخش یکنواخت نور در محیط، حتی زمانی که منبع نور شدیدی مانند خورشید یا لامپ یا پنجره در محیط وجود داشته باشد، تصویری با نور یکنواخت ارائه می‌دهد. 

  • مدیریت اطلاعات

یک سیستم نظارت تصویری متشکل از دوربین‌های مداربسته، سنسورها، آلارم‌ها و غیره در انواع و مدل‌های مختلف می‌باشد. این تجهیزات برای پوشش کامل محیط و جلوگیری از بروز هرگونه خطایی نصب و راه‌اندازی می‌شوند. این موضوع به این معنی است که سیستم امنیتی با حجم زیادی از اطلاعات و داده سروکار دارد. همانطور که پیداست برنامه‌ای پیشرفته برای مدیریت ترافیک داده‌های موجود در سیستم مورد نیاز است.

برای داشتن اطلاعات بیشتر در رابطه با دوربین مدار بسته و تکنولوژی های جدید به قسمت مقالات دوربین مارکت مراجعه فرمایید . 

 
دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 194 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1400 ساعت: 19:37

دوربین هایلوک جزو برند هایی است که تازه وارد عرصه نظارت شده و تحت نظر برند هایک ویژن تولید می شود . هایک ویژن این برند را برندی ارزان م یداند زیرا مواد اولیه موجود در هایلوک با درصد کمی تفاوت با هایک ویژن تولید می شوند و قطعا قیمت کمتری خواهد داشت . اما از لحاظ کیفی ، کیفیت بالایی دارد و نمی توان آن را بی کیفیت دانست . ما خرید دوربین هایلوک را به شما توصیه می کنیم . 

دوربین داهوا به دلیل کیفیت بالا ، جنس عالی محصولات و تکنولوژی بالا در نظارت بهترین برند دوربین مدار بسته است . هیچگاه نمی توان این دو برند را با هم مقایسه کرد زیرا دلیل گرانی داهوا نیز کیفیت بالای آن است و نمی توان این دو برند را با یکدیگر رقیب دانست . اما می توان رقابت دوربین هایک وژن و داهوا را با هم تایید کرد زیرا هر دو جزو برترین برند ها هستند . 

به طور کلی تنوع و قیمت دوربین هایلوک این دوربین را در چند سال اخیر به شهرت رسانده و دوربین داهوا نیز به خاطر کیفیت ، تکنولوژی بالا و کاربرد بسیار در محیط های بزرگ بهترین برند دوربین مدار بسته است . 

حتما برای خرید دوربین مدار بسته و بررسی برند های آن به سایت های مختلف مراجعه فرمایید و یا با نمایندگی های این دوربین ها تماس حاصل فرمایید . یکی از سایت های برتر در عرصه توزیع دوربین مدار بسته دوربین مارکت است . شما با مراجعه به این سایت و مطالعه محصولات و مقالات آن می توایند خریدی مناسب برای خود داشته باشید . همچنین تمامی قیمت ها در دوربین مارکت به روز می باشد . راه های ارتباطی دوربین مارکت در سایت در اختیار شما است تا هم به صورت حضوری وهم غیر حضوری اطلاعات دقیق را دریافت فرمایید . 

 
دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 181 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1400 ساعت: 18:06

هر روزه تکنولوژی دخالت بیشتری در زندگی انسان ها می کند. لوازم الکترونیکی و حتی لوازم خانگی هر روزه مدرن تر و پیشرفته تر می شوند. موبایل ها، لپ تاپ ها، کامپیوتر ها و... هر روزه رو به پیشرفت و پیچیده تر شدن هستند. تعمیر موبایل این روز ها یکی از مشاغل و حرفه های بسیار مطرح و با اهمیت جامعه است. همچنین هزینه لپ تاپ ها، کامپیوتر ها، موبایل ها و تمامی لوازم الکترونیکی روز به روز در حال افزایش است بنابراین تعمیرکاران این لوازم الکترونیکی باید حداکثر تلاش خود را کنند تا توانایی رفع هر گونه مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری لوازم الکترونیکی را به دست آورند.

در صورتی که موبایل شما دچار مشکل شده است و برای تعمیر آن به تعمیرکار یا مرکز تعمیرات مراجعه می کنید، اطمینان یابید که تعمیرکار یا مرکز تعمیراتی که به آن مراجعه کرده اید به طور کاملا تخصصی به انجام اقدامات مربوط به تعمیرات موبایل مسلط باشد. به این منظور که در صورتی که موبایل شما از برند سامسونگ است، تعمیرکار مورد نظر باید به صورت کاملا تخصصی به تعمیر گوشی ها و محصولات شرکت سامسونگ مسلط باشد زیرا محصولات شرکت های سازنده لوازم الکترونیکی متفاوت همگی با یکدیگر تفاوت های سخت افزاری یا نرم افزاری جزئی دارند و برای انجام هر چه بی نقص تر اقدامات مربوط به تعمیرات بهتر است که تعمیرکار مورد نظر به صورت تخصصی به این تفاوت ها آگاه باشد تا احتمال رخ دادن اشتباه در حین انجام تعمیرات به حداقل برسد.

این امر برای لپ تاپ نیز صدق می کند و در صورتی که لپ تاپ شما دچار مشکل شده است بهتر است تعمیرکار یا مرکز تعمیراتی که برای رفع مشکلات و ایرادات لپ تاپ خود به آن مراجعه می کنید به صورت کاملا تخصصی به تعمیر لپ تاپ های برند لپ تاپ شما مسلط باشد. به طور مثال اگر لپ تاپ شما از شرکت سازنده دل است، تعمیرکار باید به تعمیر لپ تاپ دل تسلط کافی داشته باشد و به تفاوت های جزئی سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ های شرکت دل با لپ تاپ های سایر شرکت های سازنده آگاه باشد.

امروزه استفاده از پرینتر های خانگی نیز رو به افزایش است و کاربران زیادی از پرینتر ها برای انجام فعالیت های به خصوص شغلی و تحصیلی خود استفاده می کنند بنابراین اقدامات و حرفه مربوط به تعمیر پرینتر نیز اهمیت بسیاری دارد. به طور کلی برای تعمیر لوازم الکترونیکی خود دقت کافی را داشته باشید تا تعمیرکار مناسبی را انتخاب کنید.

 
دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 149 تاريخ : دوشنبه 30 فروردين 1400 ساعت: 21:17

چندین نسل است که کامپیوتر ها نقش بسیار پر رنگی در زندگی روزمره انسان ها دارد. هر روزه شرکت های سازنده لپ تاپ و کامپیوتر در تلاش اند تا کامپیوتر ها و لپ تاپ های پیشرفته تر، مدرن تر و با کیفیت تری تولید و به بازار عرضه کنند. در واقع هدف اصلی شرکت های سازنده کامپیوتر ها و لپ تاپ ها این است که این دستگاه ها و لوازم الکترونیکی در فعالیت های بیشتری به انسان ها کمک کنند.

امروزه کامپیوتر ها قادر هستند فعالیت های زیادی را انجام دهند. بعضی فعالیت ها با کمک کامپیوتر انجام می شوند و بعضی دیگر از فعالیت ها به طور کلی با کامپیوتر ها یا لپ تاپ ها انجام می شوند. در انجام فعالیت های بسیاری از مشاغل کامپیوتر ها و لپ تاپ ها دخیل هستند. اینترنت نیز به اندازه کامپیوتر و حتی صد برابر بیشتر برای انسان ها کاربر دارد و زندگی اکثر ما ها امروزه به اینترنت، کامپیوتر، لپ تاپ ها و در نتیجه مودم ها وابستگی بسیار زیادی دارد.

حرفه ی تعمیرات کامپیوتر و تعمیرات مودم از اهمیت بسیاری زیادی برخوردار هستند چرا که در صورتی که کامپیوتر، لپ تاپ یا مودم شما دچار مشکل شود به احتمال بسیار زیاد انجام بسیاری از فعالیت های روزمره، شغلی و غیره شما دچار مشکل خواهد شد.

در صورتی که کامپیوتر شما دچار مشکل شده باشد ممکن است این مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری باشد، در صورتی که مشکل کامپیوتر یا لپ تاپ شما سخت افزاری باشد، تعمیرکاری که برای تعمیر کامپیوتر خود به او مراجعه می کنید باید تخصص، مهارت و توانایی کافی را برای تعمیر ایرادات و مشکلات سخت افزاری داشته باشد چرا که در صورتی که در حین انجام اقدامات مربوط به تعمیرات سخت افزاری کامپیوتر اشتباهی توسط تعمیرکار مربوطه رخ دهد ممکن است قطعات سخت افزاری بسیار مهمی از کامپیوتر یا لپ تاپ شما دچار آسیب شود و خسارت بیشتری به کامپیوتر یا لپ تاپ شما وارد شود. اگر مشکل و ایراد کامپیوتر و لپ تاپ شما نرم افزاری باشد در بدترین حالت با تعویض سیستم عامل و نصب مجدد ویندوز به احتمال خیلی زیاد از بین می رود. 

digibaan.ir یک مرکز تعمیرات معتبر و حرفه ای است که با دسترسی به برترین و مجرب ترین کارشناسان و تعمیرکاران و با کامل ترین تجهیزات قادر است هر گونه مشکل نرم افزاری و سخت افزاری کامپیوتر یا لپ تاپ شما را در کوتاه ترین زمان کوتاه و کم ترین هزینه رفع کند.

 
دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 169 تاريخ : دوشنبه 30 فروردين 1400 ساعت: 20:51

زمانی که کودکان وارد مدرسه و مهد کودک می شوند و با خواندن و نوشتن آشنایی می یابند، پتانسیل ذهنی بیشتری برای شنیدن قصه های صوتی پیدا می کنند و با شنیدن یا خواندن هر کلمه از داستان مفهوم و ماهیت آن کلمه را در ذهن خود تصور می کنند. شنیدن قصه صوتی برای کودکان دبستانی، آن ها را با کلمات بیشتری آشنا می کند و ذهن آن ها را تحریک می کند تا کلماتی را که می شنوند، بنویسند یا طرز نوشتن آن را در ذهن خود تصور کنند.

مهد کودک ها همواره مکانی برای رشد و تربیت کودکان بوده است. امروزه مهد کودک ها برنامه های متنوع بسیاری را برای کودکان در نظر می گیرند تا اوقات فراغت و بازی کودکان را پر کنند و والدین بتوانند با خاطری آسوده کودک خود را به آن جا بسپارند. در نظر گرفتن چند نکته در انتخاب مهد کودک مشهد، به عنوان یک کلان شهر، و مهد کودک کرج والدین را در مسیر انتخاب مهد کودک ها یاری می کنند.

نزدیک بودن محل مهد کودک به محل زندگی کودک، برنامه هایی که مهد کودک برای سرگرمی و پرکردن زمان کودک شما در نظر گرفته است و قیمت شهریه ای که مهد کودک تعیین می کند؛ از جمله برخی از نکاتی است در انتخاب بررسی مهد کودک ها باید مورد توجه والدین باشد. 

برنامه های داستان خوانی، شعر خوانی، زمان های مختص بازی، نقاشی و برنامه های آموزشی مانند آموزش قرآن، زبان انگلیسی و الفبای فارسی در مهد کودک ها تدوین می شوند و مربیان و نگهداران کودک این برنامه ها را برای آن ها اجرا می کنند. 

بخش نگهداری از شیرخوارگان و کودکان تا 2 سالگی نیز با خواندن آهنگ و موسیقی های آرام بخش  و یا خواندن قصه برای آن ها، کودکان را آرام می کند. مهد کودک برای کودکان بالای 3 سال، در روند اجتماعی شدن آن ها تاثیر مثبتی داشته و برقراری ارتباط با همسالان را برای کودک میسر می کند.




 

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 163 تاريخ : دوشنبه 30 فروردين 1400 ساعت: 18:04

غذای کودک نقش اساسی و پررنگی در سلامتی او دارد. از تولد تا پایان دوران کودکی، دوران طلایی رشد کودک به شمار می آید و تمامی اتفاقات مثبت و منفی غذایی در این دوران، در رشد و سلامت کودکان تا بزرگسالی موثر است. سالم بودن غذای کودک و رعایت برنامه غذایی مناسب برای او، کودک را از ابتلا به سوء تغذیه مصون نگه می دارد.

زمانی که کودک ویتامین ها و پروتئین های مورد نیاز بدن خود را از غذاهایی که مصرف می کند، دریافت نکند؛ دچار سوء تغذیه می شود. معمولا مراکز بهداشت و مراقبت کودک، از شش ماهگی به بعد یک برنامه غذایی مناسب که لیستی از بهترین غذاهای متناسب با کودکان را در اختیار خانواده ها قرار می دهند؛ اجرای این برنامه در بهبود مسیر رشدی کودک تاثیر بسیار زیادی دارد. غذاهایی که حاوی موادی مانند شیر، ماهی، تخم مرغ، سیب زمینی، لعاب برنج، اسفناج، بلغور جو دو سر هستند و سرلاک، فرنی و حریره بادام از جمله برخی از غذاهای مفید و موثر در رشد کودک هستند.

در صورتی که کودک غذا های مناسب مصرف کند و رشد استخوان های او در زمان مناسب خودش اتفاق بیفتد، روند فعالیت های بدنی کودک مانند حرکت دست و پاها و راه افتادن کودک سریع تر اتفاق می افتد. زود یا دیر راه افتادن کودک، هر کدام علت های مخصوص خود را دارد. عوامل ژنتیکی در هر دو مورد موثر است، پس از ژنتیک مصرف غذاهای مناسب و جذب کلسیم توسط بدن کودک، در شکل گیری مفاصل و استخوان ها و زمان راه افتادن کودک تاثیر گذار است. 

غذاهایی که کودک مصرف می کند و انرژی که او از این غذاها دریافت می کند، در بروز بیش فعالی کودکان نیز تاثیرگذار است. به عنوان مثال مصرف مواد غذایی کافئین دار بیش فعالی کودکان را تشدید می کند و معمولا پزشکان توصیه می کنند که کودکان از مصرف بیش از حد کاکائو و مواد کافئین دار پرهیز کنند. 

بیش فعالی کودکان در اثر کمبود آدرنالین در مغز آن ها به وجود می آید و تامین این ماده در مغز کودکان، بیش فعالی آن ها را تا حدودی کنترل و در برخی موارد درمان می کند. 

 
دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 153 تاريخ : دوشنبه 30 فروردين 1400 ساعت: 17:41

آغاز حرف زدن بچه از بدو تولد اوست؛ به گونه ای که کودک با استفاده از اصوات مختلف سعی در برقراری ارتباط با محیط پیرامون خود می کند و پیام های خود مانند گرسنگی یا دل درد را می رساند. نوزادان تا 3 ماهگی همواره صداهای اطراف را می شنوند و نسبت به صداهای اطراف خود واکنش هایی نظیر ترس، گریه یا خنده دارد. با انجام تمرین هایی مانند آواز خواندن برای کودک یا صحبت کردن با اطرافیان در حضور اطرافیان می توانید هوش کلامی کودک را در این دوران تقویت کنید. از 3 ماهگی به بعد می توانید با قرار دادن صورت خود مقابل صورت کودک، رو در روی او با کودک صحبت کنید و از طریق بازی با کودک، کلمات را به طور واضح برای او تلفظ کنید. گذاشتن یا نواختن موسیقی برای کودک در این دوران تا یک سالگی کودک، در بالا بردن مهارت های زبانی تاثیرگذار است. 

بازی کردن با کودکان مهارت های زیادی را به آن ها می آموزد؛ لذا از این طریق بسیاری از کارها و مفاهیم را می توانید به آن ها آموزش دهید. بازی های فکری بسیاری فعالیت های ذهنی کودکان را تقویت می کنند و انواع هوش را در آن ها بالا می برد. بازی برای یادگیری و پیشرفت کودکان در بزرگسالی بسیار مهم است. بازی با کودک هم چنین باعث بالا رفتن اعتماد به نفس آن ها و تقویت مهارت های اجتماعی، زبان و ارتباطات کودک می شود. بازی های فیزیکی و تحرکی با کودک، او را از لحاظ بدنی تقویت می کند و هم چنین سرعت رشد کودک با انجام این بازی ها افزایش پیدا می کند.

بازی کودک با همسالان خود نیز برای کودک نکات آموزنده و لحظات خوش بسیاری را برای آن ها می سازد. کودکان در مهد کودک با سایر همسالان خود آشنا و دوست می شوند و به بازی کردن به آن ها می پردازند که این کار به اجتماعی شدن کودک در بزرگسالی کمک می کند. مهد کودک مشهد با قیمت های مناسب خانواده ها و امکانات بسیار و مربی های مجرب، انواع بازی های کودکانه را در برنامه خود دارد. مهد کودک مشهد در نقاط مختلف این شهر دایر است و والدین می توانند نزدیکترین مهد کودک را برای پرورش فرزند خود انتخاب کنند.



 

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 157 تاريخ : دوشنبه 30 فروردين 1400 ساعت: 17:21

داستان کودکانه باید با ادبیات مورد فهم و درک کودک تناسب داشته باشد تا بتواند پیام خود را به طور مستقیم و کامل به کودک برساند. بهتر است ادبیات کودک در داستان های کودکانه، عامیانه باشد؛ چرا که کودکان در این گروه سنی با کلمات زیادی آشنا نیستند و از طریق صحبت کردن و شنیدن داستان های کودکانه صوتی، رفته رفته با کلمات بیشتری آشنا شده و مفاهیم آن ها را درک می کنند. هرچه داستان های بیشتری برای کودکان در این دوران روایت شود، درک مطلب کودک و مهارت های زبانی و نوشتاری آن ها بیشتر تقویت می شود. لذا خواندن یا شنیدن داستان کودکانه در درمان مشکلاتی تکلمی مانند دیر حرف زدن کودک تاثیر به سزایی دارد. یکی دیگر از روش های مقابله با دیر حرف زدن کودک در جلسات گفتار درمانی که توسط پزشکان ارائه می شود، صحبت کردن با کودکان است. 

والدین باید سعی کنن تا یک سالگی کودک با او صحبت کنند و کلمات را به صورت واضح و شمرده شده برای او تلفظ کنند؛ به این ترتیب کودک با دیدن حرکات لب و دهان والدین، شروع به تکان دادن لب های خود کرده و سعی می کند این حرکات را تکرار کند. این تمرین باعث می شود تا کودک آرام آرام شروع به حرف زدن کند.

راه افتادن کودکان به صورت عادی باید از 9 تا 18 ماهگی اتفاق بیفتد؛ برخی کودکان زودتر از این بازه و برخی از آن ها بعد از 18 ماهگی راه می افتند. راه افتادن کودکان تا حد بسیار زیادی به تغذیه آن ها در این دوران وابسته است. تغذیه مناسب و جذب کلسیم کافی در دوران شیرخوارگی و پس از آن در کودکان، باعث می شود تا ماهیچه ها، عضلات و استخوان های کودک رشد خوب و کافی را داشته باشد و در نتیجه کودک در زمان استاندارد خود راه بیفتد. در صورتی که کودک دیر راه بیفتد یا بعد از 18 ماهگی هنوز نتواند به صورت کامل روی پاهای خود بایستد، باید به پزشک مراجعه شود زیرا ممکن است کودک دچار بیماری های مفصلی یا راشیتیسم باشد.


 

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 160 تاريخ : يکشنبه 29 فروردين 1400 ساعت: 21:15

چند داستان کودکانه معروف که از ایام قدیم تا به امروز برای کودکان توسط بزرگتر ها روایت می شوند عبارت اند از:

داستان های کودکانه کلیله و دمنه، قصه های خوب برای بچه های خوب، هزار و یک شب، شازده کوچولو، مربای شیرین، قصه های مجید، ماهی سیاه کوچولو، قصه ما مثل شد.

روایت این داستان های کودکانه برای بچه ها آن ها را با فرهنگ و آداب و رسوم اقوام آشنا کرده و بسیاری از مفاهیم را از همان کودکی به آن ها می آموزد. کودکان پیام ها و نکات آموزنده را از داستان کودکانه راحت تر و سریع تر می پذیرند، با شخصیت های داستان ارتباط برقرار می کنند و با قهرمان سازی و الگو برداری از آن ها زندگی خود را شکل می دهند؛ لذا خواندن داستان های آموزنده در شکل گیری شخصیت کودک و زندگی او موثر است.

اختلال بیخوابی کودکان در اثر عوامل مختلفی در آن ها پدید می آید؛ گاها می بینیم که کودکان با وجود خواب آلوده بودن نمی توانند به خواب بروند و ناآرامی می کنند. درمان بیخوابی کودکان به علتی که از آن به وجود آمده است بستگی دارد؛ به عنوان مثال بیخوابی کودکان اگر ناشی از آسم یا مشکلات تنفسی باشد، کودک در خواب سرفه می کند یا نفس هایش صدای غیر معمول دارد. در اکثر مواقع داشتن برنامه منظم برای خواب کودکان و رعایت آن در روزمره کودک، رفته رفته مشکلات بیخوابی کودکان را بهبود می بخشد.

یکی دیگر از اختلالات شایع در کودکان، به خصوص در سنین 3 تا 5 سالگی، شب ادراری کودکان است. اگر شب ادراری کودکان کنترل نشود و والدین به فکر درمان آن نباشند، این اختلال می تواند برنامه خواب کودکان را بهم بریزد و منجر به بدخوابی در کودکان شود. شب ادراری کودکان می تواند بر اثر ترس و استرس در کودکان پدیدار شود و و این ترس و اضطراب در کودک  با شب ادراری شدیدتر می شود، لذا درمان استرس های درونی کودک باید در همان کودکی توسط والدین جدی گرفته شود. 

 

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 167 تاريخ : يکشنبه 29 فروردين 1400 ساعت: 19:15

خواندن داستان کوتاه کودکانه برای بچه ها به علت توجه به حوصله و تمرکز حواس کودک و قدرت درک مطلب او برای کودک مفید است. کودکان حوصله شنیدن جزئیات داستان ها را ندارند و داستان های کوتاه کودکانه این مزیت را دارند که علی رغم کوتاهی، پیام خود را به کودک می رسانند. بهتر است داستان خوانی برای کودکان با داستان کوتاه کودکانه آغاز شود، چرا که تمرکز کودک روی جریان داستان و هم چنین علاقه کودک به داستان ها و کتابخوانی بیشتر می شود. داستان های کوتاه کودکانه بسیاری از گذشته تا به امروز تالیف شده اند که جریان های مختلفی را در بر دارند؛ نکات آموزشی، فرهنگی و تخیلی بسیاری در این داستان ها روایت می شوند که با خواندن برای کودکان می توان آن ها را با این مفاهیم آشنا کرد.

خواندن داستان کوتاه کودکانه در بالا بردن هوش کودکان تاثیر بسیار زیادی دارد. هوش زبانی و کلامی کودک دارای بیشترین تاثیر از شنیدن داستان های کودکانه است. کودکان با شنیدن داستان های کودکانه متعدد، با کلمات متنوع و بیشتری آشنا می شوند و دایره لغات ذهنی آن ها بزرگ تر می شود؛ به این ترتیب مهارت های آن ها در ساختن کلمات و جملات مختلف در هنگام تکلم افزایش پیدا می کند. مهارت داستان پردازی و تقویت قوه تخیلی کودک نیز با شنیدن داستان های مختلف، تقویت می شود.

خواندن داستان کوتاه کودکانه در برطرف شدن مشکل نخوابیدن کودکان نیز تاثیر زیادی دارد. روایت داستان منجر به القای آرامش در ذهن انسان می شود و بدین ترتیب به خواب کودک کمک می کند. البته نخوابیدن کودکان علت های مختلفی دارد که ریشه یابی این مشکل و مراجعه به روانشناس کودک نیز آن را حل می کند. 

استرس و اضطراب کودکان، ترس کودکان از عوامل مختلفی مانند شب ادراری، مسدود بودن راه های تنفسی در خواب، افسردگی، سندروم پاهای بی قرار، وجود اختلالات عصبی در کودک و عادات خوابی نادرست در ایجاد بد خوابی و نخوابیدن کودکان در شب تاثیر زیادی دارد.


 

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 159 تاريخ : پنجشنبه 26 فروردين 1400 ساعت: 16:52

بدغذایی کودکان یکی از معضلاتی است بسیاری از والدین و کودکان را درگیر خود کرده است. بدغذایی در برخی کودکان به صورت بی اشتهایی و در برخی از آن ها به صورت علاقه یا تنفر از غذایی خاص است؛ مثلا برخی از کودکان فقط دوست دارند خوراکی های شیرین بخورند یا خوردن غذاهای برنجی و خورشت ها را دوست ندارند. غذا برای رشد و نمو کودک بسیار اهمیت دارد و این که کودک در سنین رشد خود انواع غذاهای مغذی و مفید برای رشد را استفاده کند نیز بسیار مهم است. کودکان بدغذا سرعت رشد پایین تری نسبت به سایر کودکان دارند و انرژی آن ها برای انجام بازی و فعالیت های روزانه بسیار کمتر است. 

علت اکثر بدغذایی کودکان را می توان در شیوه های فرزندپروری والدین یافت. روش های غلطی که مادر و پدر ها برای غذا دادن به کودک از آن استفاده می کنند، عمده ترین دلیل مشاهده بدغذایی در کودکان به شمار می آید؛ عدم رعایت برنامه دقیق برای غذا خوردن کودک، یا فقدان برنامه غذایی مناسب و مفید برای کودک و پافشاری و اجبار در خوراندن غذا به کودک از دیگر عواملی است که بدغذایی کودکان را تشدید می کند.

یکی از پیامد هایی که بدغذایی کودکان برای آن ها دارد، استفراغ کودکان است؛ اختلال شایعی که ممکن است مشکلات گوارشی متعددی را در بدن کودک ایجاد کند. برای آن که بفهمید عارضه ی استفراغ کودکان تا چه حد جدی است و چگونه باید درمان شود، باید به پزشک متخصص مراجعه کنید. در صورتی که مشکل استفراغ کودک شما جدی نیست و کودک بر اثر یک ویروس یا غذای فاسد به آن دچار شده است؛ باز هم برای درمان آن بهتر است به پزشک مراجعه کنید، چرا که استفراغ منجر به کم شدن آب بدن کودک شده و برای تامین مایعات از دست رفته، باید تحت درمان قرار بگیرد. در این موارد مصرف محلول الکترولیت نیز با تجویز و تایید پزشک معالج، برای درمان کودک موثر است. این محلول باید زمانی مورد استفاده قرار بگیرد که معده کودک توانایی نگه داشتن مایعات را در خود دارد، و در حین مدت استفراغ کودکان در درمان آن ها موثر نیست.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اختلالات مختلف کودکی و روش های درمانی آن ها، می توانید به وبسایت وولک مراجعه کنید. 




 

 


 

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 157 تاريخ : دوشنبه 23 فروردين 1400 ساعت: 17:51

با این که برخی از والدین خواندن داستان کوتاه کودکانه برای بچه ها قبل از خواب بیهوده می پندارند، اما روانشناسان نظری مخالف این باور آن ها داشته و معتقدند داستان ها تاثیرات روانشناختی بسیاری روی کودکان دارند. یکی از تاثیراتی که داستان کوتاه کودکانه روی فرزندان شما دارد، رشد اخلاقی در آن هاست. زمانی که برای کودک خود داستانی تعریف می کنید، کودک با شخصیت هایی که در داستان وجود دارند، همزاد پنداری می کند و تلاش می کند تا خوبی و بدی را از جریان داستان در ذهن خود بفهمد. لذا قدرت تشخیص مفاهیم در ذهن کودکان بالاتر می رود و قوه تخیل او تقویت می شود.

داستان های کوتاه کودکانه متعددی در مهد کودک ها توسط مربیان و نگهداران کودک، برای بچه ها روایت می شود؛ برنامه های داستان خوانی مهد کودک ها بسیار برای رشد و تربیت کودکان مفید هستند و مهارت های ذهنی متعددی را در آن ها تقویت می کنند. 

کودکان در کنار همسالان خود تمرکز بیشتری برای گوش کردن به داستان ها داشته و همراهی و مشارکت بیشتری با جریان قصه می کنند؛ لذا قصه خوانی در مهد کودک نسبت به داستان خواندن برای بچه ها به صورت انفرادی و در خانه تاثیر بیشتری در ذهن کودکان دارد.

داستان خوانی و برنامه های متنوع دیگر در لیست برنامه های مهد کودک کرج اجرا می شوند و کودکان با گذراندن وقت خود در مهد کودک های کرج به راحتی می توانند از این برنامه های مفرح و سرگرم کننده استفاده کنند.

کودکان در مهد کودک کرج با سایر همسالان خود آشنا شده و ارتباط برقرار می کنند و به بازی و سرگرمی می پردازند؛ ارتباط کودکان با یکدیگر در مهد کودک ها، باید زیر نظر مربیان مهد باشد چرا که گاهی مسائلی مانند حسادت کودکان به یکدیگر یا رقابت و لجبازی آن ها باهم، منجر به ایجاد عادات اخلاقی بد مانند پرخاشگری کودکان شده و تاثیرات بدی در آن ها می گذارد. پرخاشگری کودکان اگر در دوران کودکی آن ها کنترل و درمان نشود، ممکن است تا نوجوانی و بزرگسالی همراه کودک باشد و تبدیل به شخصیت او شود. به همین دلیل است که اختلالاتی از این قبلی باید از همان دوران کودکی جدی گرفته شوند.




 

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 163 تاريخ : دوشنبه 23 فروردين 1400 ساعت: 17:23

دزدگیر آژیری:

دزدگیرهای آژیری از جمله اولین دزدگیرهای تولید شده در بازار هستند که سنسورهای حرکتی را در بردارند و زین باب می توانند حرکات اطراف اتوموبیل و نیز ضربه ها را حس کنند و به پنل مرکزی فرمان داده و آژیر پخش کنند.

خرید دزدگیر اماکن آژیری بسیار مورد استقبال افراد قرار می گیرند و از نظر هزینه مقرون به صرفه هستند. بعضی از انواع آن ها با اتصال به یک خط تلفن در صورت مشاهده ی حرکت مشکوک و به صدا در آمدن به خط تلفن صاحب نیز تماس میفرستند و او را از خطر مطلع می کنند.

پایین بودن امنیت، عدم دسترسی به کنترل از راه دور، تولید صدای گوش خراش، و عدم کارکرد صحیح در صورت قطع ارتباط تلفنی از معایب این دزدگیرها می باشد.

دزدگیر سخنگو:

کارکرد این دزدگیر پر طرفدار این است که شماره تلفن های ضروری را دریافت می کند و در صورت مشاهده خطر به شماره تلفن ها تماسی ارسال می کند و آن ها را مطلع می کند. امکان ضبط پیام صوتی در این نوع نیز وجود دارد.

قیمت دزدگیر اماکن بر اساس نوع آن تعیین می شود .

دوربین مدار بسته داهوا

امروزه با توجه به نیاز روز افزون انسان به دوربین مدار بسته شرکت های متعددی در تلاش هستند که دوربین مداربسته تولید کنند. یکی از شرکت های تولید کننده ی دوربین مدار بسته ، شرکت داهوا می باشد . این برند جز یکی از ده برند مطرح دنیا می باشد.برند دوربین مدار بسته داهوا یکی دیگر از برند های درجه یک چین می باشد. این برند تمام شرایط مشتری و نیاز های انها را در زمینه دوربین بسته از لحاظ کیفیت و هزینه بر طرف نموده و در بیشتر کشور های جهان مورد استفاده قرار میگیرد. این شرکت فعالیت خود را در سال 2002 میلادی شروع کرده است و با بکار گیری نفرات زبده توانسته است سهم بزرگی از بازار جهانی را برای خود بدست آورد . این شرکت نیز توانسته لیسانس تولید فناوری را دریافت نماید. در ایران شرکت فرا گستر وارد کننده اصلی این برند می باشد و محصولات این برند دوربین مدار بسته دارای 24 ماه گارانتی می باشد.این محصول به صورت قاچاق نیز وارد ایران می گردد و فاقد هولوگرام شرکتی می باشد. برد و لنز دوربین های داهوا سونی بوده و در سری اکو واقتصادی از لنز و برد شرکت فولهان استفاده می نماید. همچنین در بسیاری از فروشگاه ها از جمله دوربین مارکت پکیج دوربین داهوا نیز موجود میباشد و شما می توانید از قیمت دوربین مداربسته داهوا مطلع شوید . برای خرید دوربین مدار بسته می توانید به سایت دوربین مارکت مراجعه فرمایید.

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 182 تاريخ : يکشنبه 22 فروردين 1400 ساعت: 18:42

داهوا چه محصولاتی تولید میکند؟

محصولات داهوا به نوعی در دسته بندی های مختلفی قرار دارند . این شرکت دوربین مداربسته داهوا ی اچ دی با سیگنال CVI را که سیگنال اختصاصی خود داهوا است ، دوربین های تحت شبکه ، دستگاه های ضبط دیجیتال و ضبط کننده های تحت شبکه را به همراه دوربین های گردان (اسپید دام ) روانه ی بازار می کند. نکته مهم درباره ی تولیدات این شرکت این است که این شرکت علاوه بر تعداد بالای محصولات خود تا حد بسیار زیادی به کیفیت این محصولات توجه کرده است و این محصولات از کیفیت فوق العاده بالایی بهره می برند.

دوربین های توربو HD

یکی از جدیدترین تکنولوژی های موجود در زمینه سیستم های مداربسته آنالوگ، تکنولوژی HDTVI است. به دوربین های آنالوگی با این قابلیت دوربین توربو اچ دی هایک ویژن می گویند. این تکنولوژی به ویژه برای کاربرانی که مایل به هزینه کمتر و استفاده از یک سیستم آنالوگ با کیفیت هستند، طراحی شده است. وضوح تصویر بالا، منوی OSD، دید در شب EXIR، قابلیت WDR و … از ویژگی های دوربین های توربو اچ دی است.

دوربین های تحت شبکه

دوربین مداربسته تحت شبکه دوربینی است که به جای سیگنال های آنالوگ، از پروتکل های شبکه (IP) برای ارسال تصاویر و اطلاعات استفاده می کند. با ظهور دوربین های تحت شبکه تحول بزرگی در دوربین های مداربسته و تجهیزات امنیتی به وجود آمد.

دستگاه‌های DVR

دی وی آر های نسل جدید دوربین مدار بسته هایک ویژن محاسن بسیار زیادی نسبت به دستگاه های دی وی آر قدیمی دارند. به همین دلیل دیگر استفاده از دی وی آرهای قدیمی بی فایده شده است. از محاسن این دستگاه ها امکان ضبط تصاویر با کیفیت Full HD است که برای یک سیستم آنالوگ ایده آل خواهد بود. این دستگاه ها همچنین امکان نصب تعداد محدودی دوربین IP را هم دارند.

دستگاه‌های NVR

شرکت هایک ویژن (Hikvision) یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان دستگاه های ضبط NVR در دنیا است. دستگاه NVR همانند دستگاه DVR است با این تفاوت که DVR برای دوربین های آنالوگ و NVR برای دوربین های دیجیتال یا به اصطلاح تحت شبکه مورد استفاده قرار می گیرد. وظیفه دستگاه NVR مدیریت و ذخیره سازی تصاویر دوربین های مداربسته می باشد.

هایلوک دارای چه محصولاتی است؟

هایلوک تولید کننده ی محصولات نظارت تصویری از قبیل دوربین مداربسته توربو اچ دی ، دوربین مداربسته تحت شبکه دستگاه های ان وی آر و دی وی ار است. دوربین های توربو اچ دی دام و بولت هایلوک از کیفیت های 1 ، 2 و 4 مگاپیکسل و با لنز های ثابت و متغیر ساخته شده اند. دوربین های تحت شبکه این مجموعه نیز دارای مدل های دو و چهار مگاپیکسل هستند و دارای مدل هایی با لنز های ثابت و متغیر هستند.

دستگاه های دی وی آر دوربین مداربسته هایلوک در مدل های 4 ، 8 ، 16 و 32 کانال ساخته شده اند که برخی یک و برخی دو هارد دارندهمچنین هرکدام از این دستگاه ها قابلیت های متفاوتی در ضبط تصاویر و همچنین میزان ذخیره سازی دارا هستند . دستگاه های ان وی آر این شرکت نیز از همین ویژگی ها بهره مند هستند. همچنین هایلوک دوربین های به اصطلاح PTZ یا همان اسپید دام نیز تولید میکند.

 

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 176 تاريخ : يکشنبه 22 فروردين 1400 ساعت: 18:41

در این مرحله شما بر اساس پروژه خود می‌بایست بهترین و کاربردی‌ترین دوربین مدار بسته را انتخاب نمایید و برای بهترین انتخاب می‌بایست به طور اجمالی آشنایی کلی با انواع دوربین مدار بسته را داشته باشید. یکی از دوربین های کاربردی از لحاظ برند داهوا است و برای خرید دوربین داهوا شما نیاز به راهنمایی دارید .

  • نوع تکنولوژی
  • تفاوت و تشابه در هر دو تکنولوژی
  • تفاوت در نوع کابل کشی
  • قابلیت های هوشمند تصویری
  • دستگاه ضبط

اجزای معمول یک سیستم دزدگیر

یک سیستم دزدگیر مغازه از اجرای متعددی تشکیل شده , پنل مرکزی , چشم دزدگیر, تلفن کننده و . . .. عموما سیستم های دزدگیر و اعلام سرقت از اجزاء زیر تشکیل شده اند.

  • دستگاه مرکزی دزدگیر ( پنل مرکزی اعلام سرقت )
  • دستگاه مرکزی دزدگیر هوشمند ( پنل مرکزی اعلام سرقت هوشمند )
  • تلفن کننده خط ثابت دزدگیر (Dialler)
  • بلندگوی دزدگیر
  • باتری اضطراری دزدگیر
  • بلندگوی داخلی دزدگیر
  • بلندگوی خارجی دزدگیر
  • چشم دزدگیر
  • مگنت دزدگیر
  • شوک سنسور
  • کیپد دزدگیر
  • ریموت دزدگیر

تعریف نیازها برای ایجاد امنیت توسط دوربین مدار بسته

اولین و مهمترین گام برای خرید دوربین مدار بسته ایجاد نیازها و تعریف آنها و همچنین انتظارات از آن برای برقراری امنیت می‌باشد. اگر شما برای منزل مسکونی خود یا برای شرکت خود نیاز به دوربین مداربسته داشته باشید انتخاب شما در نوع دوربین متفاوت خواهد بود. بر فرض مثال برای منزل مسکونی خود در مکانهایی نظیر ورودی پارکینگ و محوطه پارکینگ برای محوطه انبارها و یا حتی راه پله‌ها و پشت بام نیاز به ضبط رفت و آمدها را داشته باشید که برای تامین این نیازها یک سیستم نظارتی دوربین مدار بسته ۲ مگاپیکسل با یک ماه ضبط کافی باشد. اما نیاز به دوربین مداربسته در مکانهایی نظیر ادارات و شرکت‌ها کاملاً متفاوت است چون علاوه بر ضبط رخدادها و رویدادها نیاز است جزئیات با دقت و کیفیت بالاتری ثبت گردد. در محیط کار اسناد و مدارک اهمیت بسزایی دارد و با راه‌اندازی یک سیستم نظارتی این انتظار می‌رود دوربین مداربسته بتواند جزئیات بیشتری را از محیط ثبت و ضبط نماید بر فرض مثال در نظر بگیرید یک پوشه حاوی مدارک مهم مفقود شده است و شما نیاز دارید از زمان و چگونگی این اتفاق آگاه شوید و چه بسا این پوشه به صورت اتفاقی در جایی افتاده باشد. قطعاً برای انجام چنین کاری نیاز به یک دوربین مداربسته با کیفیت بالا، شفافیت و وضوح تصویر مناسب را خواهید داشت. برای آشنایی با قیمت دوربین مداربسته موجود در بازار به دوربین مارکت مراجعه کنید .

 

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 150 تاريخ : يکشنبه 22 فروردين 1400 ساعت: 18:39

مضامین قصه کودکانه کوتاه که برای بچه تعریف می کنید باید طوری باشد که هم پیام مفیدی را به ذهن کودکانه کودک منتقل کند و هم برای او جذاب و سرگرم کننده باشد. بچه برای شنیدن قصه کودکانه کوتاه تمرکز حواس و حوصله بیشتری دارند، چون نیازی نیست تا آن ها مدت زیادی بنشینند و به یک داستان گوش کنند و این کم بودن جزئیات در قصه های کوتاه و سرگرم کننده بودن آن ها، برای آن ها جذابیت های خاصی ایجاد کرده است.

امروزه نویسندگان بسیاری به تالیف قصه های کوتاه متعدد مشغول هستند که هر کدام از آن ها محتوای خاصی را در برمی گیرد؛ معمولا قصه کودکانه کوتاه از دو جهت آموزنده بودن و روایت داستانی سرگرم کننده برای بچه ها تالیف می شود، و والدین با خواندن این قصه ها برای کودکان علاوه بر پر کردن اوقات فراغت کودکان، مفاهیم جدیدی را به آن ها آموزش دهد.

بدخوابی کودکان عبارت از اختلال در به خواب رفتن یا تداوم یافتن خواب در کودکان است. در ابتدای تولد تا زمانی که نوزاد برنامه ساعتی مشخصی برای خواب خود پیدا کند، بدخوابی خاصی مشاهده نمی شود، و فقط بهم ریختگی ساعتی وجود دارد؛ بدین معنی که کودک معمولا شب ها بیخواب است و روزها به خواب می رود. معمولا کودکان بین یک تا سه سالگی دچار بدخوابی می شوند. این بدخوابی کودکان می تواند ناشی از ترس کودکان از عوامل مختلف محیطی یا استرس و اضطراب کودک از به خواب رفتن باشد. اغلب ترس کودکان از تنها ماندن در خواب یا خواب بد دیدن یا حتی ترس از شب ادراری در حین خواب، باعث می شود تا آن ها دچار بدخوابی شوند و خواب آن ها به هم بریزد. مقابله با این اختلالات و درمان آن ها در کودکی، از بسیاری از مشکلات و بیماری های روحی و روانی انسان ها در بزرگسالی جلوگیری می کند. لذا روانشناسی کودک با شناخت و بررسی هر یک از این اختلالات و یافتن راهی برای درمان آن ها به کمک انسان ها آمده است. با مراجعه به روانشناسان و مطرح کردن مشکل کودک خود با او و درمان کودک، به سلامت جامعه انسانی کمک می کنید.

 

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 142 تاريخ : يکشنبه 22 فروردين 1400 ساعت: 16:49

گوشی های همراه تقریبا در تمامی طول روز همراه ما هستند بنابراین احتمالی خراب شدن و نیاز به تعمیر گوشی موبایل بسیار بالا است. سونی و سامسونگ دو ابر شرکت سازنده ابزارات الکترونیکی هستند که در زمینه گوشی های همراه هوشمند نیز حرفی برای گفتن دارند و گوشی های هوشمند این شرکت ها از محبوبیت بسیار زیادی در سراسر جهان برخوردار هستند.

سونی یکی از شرکت های قدیمی است که تقریبا در زمینه تمامی ابزارات الکترونیکی خود محبوبیت دارد. گوشی های سونی نیز ساختار مخصوص به خود را دارند و از ترفند های خاصی در مراحل ساخت گوشی های هوشمند سونی استفاده می شود. تعمیرات گوشی سونی خود را بهتر است دست هر کسی نسپارید. اگر تعمیر گوشی همراه هوشمند خود را به دست کسی که تجربه و مهارت کافی را در این زمینه ندارد و در نتیجه قابل اعتماد نیست به دلیل پرداخت هزینه کم تر بسپارید تعمیرکار، گوشی همراه هوشمند شما را به طور صحیح عیب یابی نمی کند و در نتیجه با انجام اقدامات اشتباه باعث خسارت بیشتر به گوشی همراه هوشمند شما می شود.

در صورتی که برای تعمیر هر ابزار الکترونیکی خود به مجموعه یا فردی غیرقابل اعتماد و غیر حرفه ای مراجعه کنید ممکن است مشکل گوشی همراه هوشمند شما را تنها به طور موقت حل کند و بعد از گذر زمان کوتاهی گوشی همراه هوشمند شما مجددا دچار مشکل حتی جدی تری شود و به باقی قطعات سخت افزاری دستگاه شما آسیب رسیده باشد. مجموعه ای که غیر حرفه ای و غیر قابل اعتماد باشد در صورتی که به عنوان مثال برای گوشی همراه هوشمند شما مشکل سخت افزاری پیش آمده باشد و تعمیرکار تشخیص دهد که قطعه یا قطعاتی در بخش سخت افزاری نیاز به تعویض دارد در این موقعیت اگر مجموعه غیر حرفه ای باشد از نمونه های اصلی و 100% اورجینال برای جایگزینی قطعه یا قطعات آسیب دیده گوشی همراه هوشمند شما استفاده نمی کند و از قطعات غیر اصل استفاده می کند. استفاده از قطعات غیراصل در دستگاه فقط مشکل گوشی را به طور موقت حل می کند و در دراز مدت باعث به وجود آمدن مشکلات بیشتر و جدی تر در دستگاه می شود و همچنین ممکن است به باقی قطعات سخت افزاری گوشی همراه هوشمند شما آسیب برساند.

برای تعمیر گوشی سامسونگ نیز نیاز به توانایی، تجربه و مهارت بالا است تا آسیب بیشتری به گوشی همراه هوشمند وارد نشود. شرکت سازنده سامسونگ نیز محصولات بسیار خوبی از جمله گوشی های همراه بسیار با کیفیتی تولید و به بازار عرضه می کند.

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 147 تاريخ : شنبه 21 فروردين 1400 ساعت: 18:21

نوکیا، سامسونگ، سونی و... از جمله برند هایی با نام آشنا هستند که در زمینه ساخت گوشی های همراه هوشمند فعالیت می کنند و نمحصولات خوبی نیز تولید و به بازار عرضه می کنند. به دلیل این که کاربرانی که از گوشی های همراه هوشمند استفاده می کنند روز به روز در حال افزایش هستند خدمات مربوط به تعمیرات گوشی های همراه هوشمند و همچنین تعمیرات لوازم جانبی آن ها مانند شارژر از جمله خدمات بسیار پر اهمیت امروزی است.

فرد یا مجموعه ای که قصد دارد در حرفه تعمیرات ابزارات الکترونیکی مانند تعمیرات انواع لپ تاپ، تعمیرات انواع گوشی های هوشمند فعالیت کند باید به صورت تخصصی هر برند یا همان شرکت سازنده این ابزارات الکترونیکی را مورد بررسی دقیق قرار دهد چرا که هر چه تخصصی تر در این حرفه مهارت کسب شود احتمال عیب یابی نادرست و وارد کردن خسارت بیشتر به دستگاه آسیب دیده پایین تر می آید.

تعمیرکاری که تعمیر گوشی Nokia را بی نقص انجام می دهد ممکن است از تعمیر گوشی برند سامسونگ به خوبی برنیاید و با وارد کردن خسارت بیشتر به گوشی همراه هوشمند شما هزینه تعمیر گوشی سامسونگ را بالا تر ببرد. بنابراین انتخاب تعمیرکار و کارشناس حرفه ای برای تعمیر گوشی همراه هوشمند، انتخابی بسیار مهم است.

درباره تعمیرات انواع لپ تاپ نیز این نکته صدق می کند که تعمیرکار مربوطه باید تمامی شرکت های سازنده لپ تاپ را بشناسد و به تفاوت محصولات آن ها آگاه باشد. گهگاهی هنگ کردن لپ تاپ می تواند نشانه از مشکلی عمیق تر در حتی بخش سخت افزاری لپ تاپ باشد بنابراین کوچک ترین اختلالی در عملکرد لپ تاپ خود را جدی بگیرید و برای تعمیر آن اقدام کنید. اگر زمان کافی برای مراجعه به مراکز و مجموعه های متخصص در زمینه تعمیرات لپ تاپ را ندارید می توانید از خدمات تعمیر ابزارات الکترونیکی استفاده کنید. به عنوان مثال اگر لپ تاپ شما محصول شرکت سازنده دل است می توانید از خدمات تعمیر لپ تاپ دل در محل استفاده کنید تا در زمان و وقت شما صرفه جویی شود. در این روش تعمیرکار و کارشناس متخصص و حرفه ای در محل مورد نظر شما حاضر شده و در حضور خود شما به عیب یابی و سپس تعمیر لپ تاپ شما می پردازد.

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 168 تاريخ : شنبه 21 فروردين 1400 ساعت: 17:35